+421 342 251 251
Po - Pia: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel AGH Recenzie

Hodnotenie hotela

95%
Vynikajúce

by 95 reviews

  • Personál

    96%
  • Čistota

    98%
  • Vybavenie

    95%
  • Komfort

    95%
  • Pomer cena/kvalita

    93%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • iná skupina
  • rodina so staršími deťmi
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 27.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jan

starší pár, 23.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Velmi pěkné, personál ochotný a vstřícný. Stravování dobré. Mohu všem doporučit.

  • Menší nedostatek mělo nedělní ráno, kdy byl ve 02,30 hod. velký hluk před hotelem.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Jane, děkujeme za Vaši recenzi. Velmi si vážíme každé zpětné vazby, jelikož je podnětem pro naše zlepšení či pochvalu zaměstnancům. Jsme rádi, že jste byli spokojeni a co se týče hluku před hotelem, ten často bohužel nemůžeme ovlivnit, pokud se nejedná o hluk z parkoviště. Děkujeme za pochopení a budeme rádi, pokud nás navštívíte i v budoucnu. Tým hotelu AGH

Trane

starší pár, 20.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lenka Schneiderova

rodina s malými deťmi, 16.7.2017

Jablonec nad Nisou Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Jitka

starší pár, 16.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Na pobytové balíčky nejsou v hotelu asi připravení, museli jsme na recepci sami říct, co v balíčku vše máme (= večeře, čipové karty na vstup zdarma do muzea). U večeří, které jsme měli také v ceně, obsluha nevěděla, že máme zvláštní meníčka, i když na recepci tvrdili, že vše ví. Vrcholem bylo, když nám při odjezdu zaúčtovali občerstvení z minibaru, i když jsme nic nezkonzumovali. (Pravděpodobně se občerstvily uklízečky). Příště si vybereme jiný hotel.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Jitko, děkujeme za Vaši recenzi. Vážíme si každé zpětné vazby, i když není zrovna pozitivní. Mrzí nás, že náš hotel nesplnil Vaše očekávání. Recepce samozřejmě ví, stejně jako vy, co vše je součástí balíčku, naše chyba, že Vám při příjezdu tyto služby nevyjmenovali. Na hotelu jsme také jen lidé a je možné, že v minibaru něco chybělo. Bereme na vědomí Vaše připomínky, budeme se snažit zlepšit a třeba jednou v budoucnu změnit Váš názor.
S pozdravem tým hotelu AGH

Anonym

jednotlivec, 9.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 10.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 26.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Kateřina

rodina s malými deťmi, 21.5.2017

Třinec Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše bylo skvělé, výborné jídlo v restauraci, klidné místo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, velmi si ceníme Vaší kladné recenze a jsme potěšení, že jste u nás byli spokojeni. Budeme se těšit i v budoucnu. Tým hotelu AGH

Jan

starší pár, 8.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Franck

jednotlivec, 24.3.2017

Tocane Francie

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • The human environnement and quiet place to be

  • Nothing

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Thank you for your nice review. We are glag you were satisfied with our services. AGH hotel team

Petr

starší pár, 19.2.2017

Ostrava Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Bohumil

starší pár, 4.2.2017

Albrechtice Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • čisto, výborná snídaně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás potěšilo. Tým hotelu AGH

Ellen Mahdalíčková

jednotlivec, 28.1.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Moc se mi líbilo prostředí, bohatá snídaně, milý personal

  • bylo to tak dokonalé, že nemohu nic napsat

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás potěšilo. Tým hotelu AGH

Anonym

starší pár, 13.1.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Vynikající kuchyně vč.menu nabídky.Pouze vídeňský řízek-chuťově dobrý ale 2 malé kousky,vídeňský vypadá úplně jinak,váš možno nazvat telecí řízek-pak by to bylo v pořádku ale nikoliv vídeňský..Jinak kuchyň excelentní vč.snídaně.Mohu velice doporučit.

  • Pokojské mezi 7.a 8.hodinou ranní velice hlučné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás potěšilo. Tým hotelu AGH

Vítězslav

starší pár, 11.12.2016

opava Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • maximální spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaši milou recenzi. Velmi nás potěšila. Tým hotel AGH

Anonym

jednotlivec, 20.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Johaness

jednotlivec, 16.11.2016

Wien Rakousko

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Jestliže se klient ubytuje na 2 noci ani druhý den večer není teplota v pokoji akceptovatelná a venku je první noc -4 st C a druhou doc -1st C je něco špatně. Proč nechává správce objektu teplotu v pokojích spadnout tak nízko. Vrchol bylo vysvětlení při odchodu na recepci, že jestli chci teplo v pokoji mám si příště požádast o přídavné topení.... No comment již nikdy jsem nepáchnu...

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel AGH odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den. Velmi nás mrzí, že máte s našim hotelem tuto zkušenost. V tuto chvíli už nejspíš nezjistíme příčinu, proč zrovna v daný termín byla ve Vašem pokoji taková zima. Pokud byste se v budoucnu rozhodli dát našemu hotelu druhou šanci, vynasnažíme se, abyste na Váš pobyt měli už jen příjemné vzpomínky. Tým hotelu AGH

Anonym

jednotlivec, 2.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6
Internetová stránka používa cookies

Používame cookies, aby sme vám poskytli najlepšie možné služby. Používaním týchto stránok súhlasite s ich využitím.